.

.

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:  

بازدید امروز :
بازدید دیروز :
بازدید هفته :
بازدید ماه :
بازدید کل :
تعداد مطالب : 739
تعداد نظرات : 19
تعداد آنلاین : 1

فال حافظ


برگزیده ها: (یک ایمل ازطرف خدا)

امروز  صبح که از خواب بیدار شدی ، نگاهت می کردم؛ و امیدوار بودم که با من حرف بزنی ،حتی برای چند کلمه ،نظرم را بپرسی و یا برای اتفاقی خوبی که دیروز در زندگیت افتاد از من تشکر کنی . اما متوجه شدم که خیلی مشغولی ،مشغول انتخاب لباسی که می خواستی بپوشی . وقتی داشتی این طرف و آن طرف می دویدی تا حاضر شوی فکر می کردم چند دقیقه ای وقت داری که بایستی و به من بگویی : سلام؛ اما تو خیلی مشغول بودی . یکبار مجبور شدی منتظر بشوی و برای مدت یک ربع کاری نداشتی جز آنکه روی یک صندلی بنشینی . بعد دیدمت که از جا پریدی . بعد خیال کردم می خواهی با من صحبت کنی ؛ اما به طرف تلفن دویدی و در عوض به دوستت تلفن کردی تا از آخرین شایعات با خبر شوی . تمام روز با صبوری منتظر بودم . با آن همه کارهای مختلف گمان می کنم که اصلاً وقت نداشتی با من حرف بزنی . متوجه شدم قبل از نهار هی دور و برت را نگاه می کنی ، شاید چون خجالت می کشیدی که با من حرف بزنی ، سرت را به سوی من خم نکردی . تو به خانه رفتی به نظر می رسید که هنوز خیلی کارها برای انجام دادن داری . بعد از انجام دادن چند کار ، تلویزیون را روشن کردی . نمی دانم تلویزیون دوست داری یا نه ؟ در آن چیزهای زیادی نشان می دهند و تو هر روز مدت زیادی از روزت را جلوی آن می گذارنی ؛ در حالی که درباره هیچ چیز فکر نمی کنی و فقط از برنامه هایش لذت می بری ... باز هم صبورانه انتظارت را کشیدم و تو در حالی که تلویزویون را نگاه می کردی ، شام خوردی ؛ و باز هم با من صحبت نکردی . موقع خواب ... ، فکر می کنم خیلی خسته بودی . بعد از آنکه به اعضای خانواده ات شب بخیر گفتی ، به خواب رفتی . اشکالی ندارد  .حتماً متوجه نشدی که من همیشه در کنارت و برای کمک به تو آماده ام  . من صبورم ، بیش از آنچه که فکرش را می کنی .

حتی دلم می خواهد یادت بدهم که تو چطور با دیگران صبور باشی من آنقدر دوستت دارم که هر روز منتظرت هستم .

منتظر یک سر تکان دادن ،

دعا ،

فکر ،

یا گوشه ای از قلبت که متشکر باشد .

خیلی سخت است که یک مکالمه یک طرفه داشته باشیم .

خوب ، من باز منتظرت هستم ؛ سراسر پر از عشق تو...

 

به امید آنکه شاید کمی هم به من وقت بدهی .

آیا وقت داری که این را برای کس دیگری هم بفرستی ؟

اگر نه ،عیبی ندارد ، می فهمم و هنوز هم دوستت دارم .

 روز خوبی داشته باشی .... از طرف دوست و دوستدارت ....خدا

ازوبلاگ حضور همیشه پرنور خدا

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نويسنده: فضل حق فکرت تاريخ: جمعه 1 دی 1391برچسب:, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید! در این وبلاگ - اشعار.داستان ها.طرح های ادبی خودم وهم چنان گزیده اشعار.داستان ها.طنزها.طرح های ادبی وسایرگزیده های ادبی وهنری دیگران به نشر می رسد.

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to f.fekrat.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com